Trudnoća & Roditeljstvo, Zdravlje
Napiši komentar

Beneficije Yoge u trudnoći

Znate onaj dan kada dodje u vašem životu, probudite se i dobijete neku informaciju koja vam promijeni život za sva vremena? To je dan kada saznate da ste trudni.

Ja sam lično planirala svoju trudnoću, ali ako se i desi neplanska trudnoća, mi u Yogi vjerujemo da je to biće došlo vama u život kako bi vas naučili nečemu i pomogli VAMA ( ne vi njemu, kako to većina misli). Yoga nam pomaže da postanemo svijesni, isprva svog tijela, jer radimo na početku sa tijelom kako bismo poćeli se povezivati sa tijelom, sa kojim smo izubili konekciju, zatim dahom, umom, onda postajemo povezani sa svijetom oko sebe – ljudima oko nas ( imajući više tolerancije, razumijevanja, ljubavi i suosjećanja jedni prema drugima), onda prirodi i biljkama. Postajemo jedno sa svime. Sve te kvalitete nam trebaju da bismo bili roditelj koje naše dijete treba da bi imalo zdravu smjernicu u životu.

7. mjesec

7. mjesec trudnoće

SVIJEST O TIJELU

~ Ja sam već radila više od 7 godina Yogu kada sam otkrila da sam trudna, a kako sam rekla, pripremala sam se za trudnoću, tako da sam znala šta će mi trebati, a to je jako tijelo. Jako tijelo koje će moći nositi moju bebu, pomoći mi da nemam probleme sa ledjima i drugim bolovima, jake stomačne mišiće da mi pomognu da donesem bebu na ovaj svijet, otvorenu karlicu da beba može sigurno izać vani, a i jake ruke koje će kasnije nositi moju bebu. To mi je sve dala Yoga.  A ovako izgleda Yoga u trudnoći:

PRVI TRIEMSTAR ~ Iako se ne preporučuje baviti Yogom prvi trimestar, osim AKO se niste bavili prije nego ste ostali trudni, u tom slučaju se konsultujte sa vašim doktrom I instruktorom, ja sam nastavila raditi. Ja se bavim Ashtanga Yogom, koja je jako zahtjevna i ona se ne preporučuje po tradiciji raditi prvi trimestar, tako da sam ja radila Prenatalnu Yogu. Prije trudnoće sam prakticirala Yogu prije izlaska Sunca, medjutim prvi trimestar sam spavala jako dugo, i onda sam išla kad god se probudim na svoju praksu- odmor je jako ključan faktor.

DRUGI TRIEMSTAR ~ U ovom periodu imate najviš energije tako da je najbolje početi odmah i maksimalno iskoristiti ovaj trimestar za vježbanje, jer stomak nije dovoljno velik, niste dobili puno na kilaži, imate pretek energije i izvrsno se osjećate, ali šta nemate je vrijeme zato ga ne gubite:) osmi mjesec stigne jako brzo i tada ne možete puno uraditi! U ovom peridou se može raditi regularna Yoga, s tim da je modifikovana od strane vašeg instruktora, i tu radite na svemu onom gore navedenom ( ruke, kukovi, jačanje ledja, nogu i stomaka), kao i zadržavate kondiciju.

TREĆI TRIMESTAR ~ zbog veličine stomaka sve se modifikuje, ali ako je trudnica radila dovoljno na kondiciji može prakticirati sve do samog poroda. Svaka sedmica u ovom periodu je drugačija i asana praksa ( poze ) postaje sve kraća, dok se više radi na meditaciji koja povezuje mamu i bebu, i relaksaciji. Disanje se prakticira sva tri trimestra, jer je to najteže naučiti.

Uz Yogu, ja sam lično prakticirala i Hypnobirthing metodu, koju sa vremena na vrijeme podučavam trudnice.

SVIJEST O DRUGIMA

Kao roditelj mi želimo dijete naučiti svim onim moralnim stvarima, da vole, poštuju, itd.., a jedini način da to uradimo je da mi i sami budemo takvi, dijete uči gledajući, a ne slušajući. Yoga nam pomaže da očistimo dosta emotivnog smeća kojeg imamo u sebi, bol koja je nanijeta nama od strane drugih, bol koju smo mi nanijeli drugima, uč nas da oprostimo drugima, da počnemo gajiti pozitivne emocije, a oslobadjati se negativnih ( ljutnja, bijes, agresija, ljubomora, zavist, nepoštivanje), i tim oslobadjanjem postajemo bolje osobe za sebe, našu familiju, i naše dijete.

SVIJEST O OKOLINI

Kada počnemo dalje buditi svijest, sjetimo se ( jer mi smo to nekad znali ), da je planeta Zemlja naša Majka, ona koja nam daje sve – hranu, lijekove, zrak i vodu, i počnemo je cijeniti a ne ubijati. Jer kada bi nestalo sve procesovane hrane, koju kupujemo u marketima, kada ne bismo imali farmacije, i sve drugo loše što ljudi kreiraju, kome bismo se okrenuli? Prirodi.. Tu nam je sve što nam treba.

SVIJEST O ISHRANI

Posebno kada smo trudni počnemo misliti o dijetetu – ono ovisi 100% o nama, i hrani se onim što mu mi dajemo. Čime želite hraniti vaše dijete? Postoji laž jedna a to je da jedete za dvoje, koju su ljudi skroz okrenuli u svoje teorije neke i sada ja izgovor majkama da jedu više nego što trebaju, ali nažalost prazne kalorije.  Treba jesti za dvoje samo u jednom smsilu – uduplavati  vitamine i minerale, ne kalorije. Vama i vašem dijetetu je potrebno da hranite maksimalno ćelije, povrćem, voćem, cijelovitim žitaricama i mineralima, sjemenkama, orašastim plodovima, a ne čipsom, kolačima i drugim štetnim stvarima, koje uopće ne služe ničmu već da vam daju extra kilograme, kojih kasnije je puno teže skinuti. Ako volite sebe, volićete i vaše tijelo na način da ga cijenite i želite da mu date samo najbolje. To je ljubav, i to znači voliti sebe. Ovdje isto uključuje pušenje, gdje ne samo da ne volite sebe, većonda ne volite ni dijete koje nosite, jer svijesno ubijate njegove ćelije koje se tek formiraju i pravite mu zagušljiv zrak gdje treba da diše. Sve je to dokazano, sve to ljudi znaju, ali ipak pokrivaju oči pred istinom. Jedna od stvari Yoge je da ne želimo pokriti oči već odlučiti da želimo biti bolji i početi od toga.

Da li želite voliti sebe da biste bili  ono što vaše dijete treba?

5 mjeseci trudnoća

5 mjeseci trudnoća

2 sedmice prije poroda - 34. sedmica

2 sedmice prije poroda – 34. sedmica

34. sedmica - 2 sedmice prije poroda

34. sedmica – 2 sedmice prije poroda

Advertisements
This entry was posted in: Trudnoća & Roditeljstvo, Zdravlje

od

Aida is a mother, a teacher of Vinyasa Yoga and Trauma Release Method (David Bercelli Foundation), spiritual warrior and a practitioner of Ashtanga Mysore Yoga & meditation, as well as a student and devotee of Ayurveda (the so called 'sister of Yoga' and the science about healthy lifestyle). Aida has started her Yoga journey in New York in 2006, where she spent five years studying, working and learning Yoga. After a very short period of practicing Yoga she already felt some therapeutic benefits of Yoga (she healed her asthma from which she suffered 10 years before, and she also improved her health in general). Yoga was for Aida, from the very beginning a daily practice, which she never could avoid. Aida finished the education through the Yoga Works system in 2009, and continued to learn and improve her knowledge with famous teachers (Sharath Jois, Mark Darby, Laruga Glaser, Gabriele Severini, David Robson, Harmony Litchy, Ajay Tokas, just to name a few). Aida decided to return from New York and to found the first Yoga studio in BiH which would offer Vinyasa Yoga, and that is how she started her path in Sarajevo, the place where Yoga was the most neccessary. Aida founded the Prana Yoga Studio in May 2010, which besides the permanent Vinyasa programme offers always diverse Yoga styles (Ashtanga, Yin, Prenatal, Hatha) and where Aida invites travelling teachers, who help the students to deepen their knowledge and techniques in Yoga. Prana is a place where Yoga is not only practiced daily, but also a place where Aida helps people with health issues, such as PTSD through the Trauma Release Exercise method by David Bercelli (www.traumaprevention.org), and in this way Aida helps everyone to reconnect with themselves and to act out of love following the ethics and prinicples of Yoga as one unity, and not just one aspect (asanas). Her idea is to separate Yoga primarily as a therapeutic discipline, from a spiritual and philosophical practical discipline, through her classes, which are steps towards a transformation of the spirit and body. This approach helps us to focus on the practice as something much deeper then a physical aspect, and to start feeling Yoga not only through stories, or others' beliefs, but to truly let it in and to experience it on our own. In her work Aida combines different methods, Iyengar Yoga, Ashtanga system, Tantra meditations as well as basic breathing techniques (Pranayama), because she found benefits from every and each of these traditional systems through years of studying and practicing Yoga, being respectively taught by the father of modern Yoga, Krishnamacharya. Aida has started her path and practice with Sharath Jois in 2011, the successor of the Ashtanga lineage to whome she immediatly felt connect as her Guru. Meanwhile Aida became a mother of the beautiful Sofia, and her practice for the last three years is motherhood, which is the highest level of the spiritual practice; a practice in which all the lessons of Yoga merge on a daily basis- patience, devotion, being present in every moment and having the conciousness about your actions, living completely in the present moment and letting ourselves become the child's student, and at the same time a teacher, finding balance in every life aspect. Her intention is to continue her growth with every day, and to share her teachings through love and dedication towards her daughter and Prana Yoga Studio community, which grows simultaneously with her. Aida wants everyone to reach their internal freedom, which she reached through Yoga, and she also wants everyone to know how much he/her is valuable, loved and that everybody is the same under the level that covers our true nature.

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

w

Povezivanje na %s